FAQ
  • HOEVEEL PROCENT BTW ZIT ER IN DE KAARTPRIJS?
  • IK HEB EEN KLACHT WAT NU?
  • IS HET HERROEPINGSRECHT VAN TOEPASSING?
  • HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
  • Wanneer ontvang ik mijn tickets ?
  • Wat is mijn plek in het stadion ?
  • Bevinden de bestelde tickets zich naast elkaar in het stadion ?
  • Wat als ik mijn kaartje kwijt ben ?
  • WAAROM ZIJN DE PRIJZEN BIJ VOETBALTIX AFWIJKEND VAN DE WAARDE DIE OP HET TICKET STAAT ?
  • Hoe kan ik betalen ?
  • Kan ik mijn order annuleren ?
  • Heeft u de verkeerde tickets ontvangen?
  • Overige vragen
  • WORDEN ER BIJKOMDENDE KOSTEN BEREKEND?

HOEVEEL PROCENT BTW ZIT ER IN DE KAARTPRIJS?

Voetbaltix bevind zich in de margeregeling er zit dus geen BTW op uw aankoop.

IK HEB EEN KLACHT WAT NU?

Klachten dienen enkel schriftelijk te worden ingediend.
Wij vragen je om klachten zo snel mogelijk (gelieve binnen 1 maand nadat het evenement heeft
plaatsgevonden), in te dienen. Een termijn van één maand wordt in ieder geval als redelijk
beschouwd. U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke
reactie op de klacht. De uitsluitend schriftelijke klacht dient opdrachtgever te zenden aan: Voetbaltix klachten, Spaarnwouderstraat 41A, 2011AB, Haarlem
 

Aangezien Voetbaltix dikwijls van derden afhankelijk is of zal zijn, zal de opdrachtgever zich in bepaalde situaties moeten schikken en aanpassen.
Opdrachtgever zal er terdege rekening mee moeten houden dat in andere landen normen en gewoonten worden gehanteerd, die Nederlanders vreemd of (minder) bekend zijn.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen wij er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan
de geschillencommisie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/commission/index_en.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

IS HET HERROEPINGSRECHT VAN TOEPASSING?

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op alle diensten van Voetbatix. Diensten betreffende vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht.

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Stap 1: Kies een wedstrijd naar keuze
Stap 2: Bepaal je categorie en het aantal kaarten
Stap 3: Vul je gegevens correct in en lees de algemene voorwaarden
Stap 4: Controleer je gegevens en ga akkoord met de algemene voorwaarden
Stap 5: Reken je bestelling af, en ontvang uw orderbevesting per mail
Stap 5: Een medewerker van Voetbaltix neemt persoonlijk via de mail contact met je op om het leveringsproces van je bestelling uit te leggen

Wanneer ontvang ik mijn tickets ?

Tickets worden normaal gesproken één tot twee weken voor de wedstrijd door Event Spot verstuurd. Dit omdat alle voetbalclubs hun tickets op verschillende momenten vrijgeven. Zodra uw tickets zijn verzonden ontvangt u per e-mail een bevestiging met daarin het zendingsnummer. Voor enkele clubs is het niet mogelijk de kaarten op voorhand te leveren. In dit geval zal de klantenservice van Event Spot contact met u opnemen om de kaarten in uw hotel / appartement te leveren.

Wat is mijn plek in het stadion ?

De stadionplattegrond met de daar bijbehorende categorie-indeling geeft een goede indicatie van uw plek in het stadion. Op het moment van bestellen is het niet mogelijk om de exacte locatie van uw tickets te bevestigen. Deze informatie wordt pas in een later stadium bekend gemaakt door onze leveranciers.

Bevinden de bestelde tickets zich naast elkaar in het stadion ?

Event Spot garandeert altijd dat wanneer je twee tickets boekt deze zich naast elkaar zullen bevinden. Voor boekingen vanaf drie tickets doet Event Spot haar uiterste best om deze direct naast elkaar te plaatsen; dit is echter niet te garanderen. Wanneer het niet mogelijk is het gezelschap als een geheel in het stadion te plaatsen, wordt het gezelschap opgesplitst. Ons team zorgt er dan altijd voor dat u zo dicht mogelijk bij elkaar zit.

Wat als ik mijn kaartje kwijt ben ?

Helaas kan Event Spot geen terugbetaling of vervanging aanbieden voor verloren, gestolen of beschadigde kaartjes. Wanneer je de kaartjes hebt ontvangen, zijn ze uw eigendom en niet langer beschermd door onze Ticket Garantie. Zorg er daarom altijd voor dat u zorgvuldig met uw tickets omgaat.

WAAROM ZIJN DE PRIJZEN BIJ VOETBALTIX AFWIJKEND VAN DE WAARDE DIE OP HET TICKET STAAT ?

De door VOETBALTIX gehanteerde prijzen zijn gerelateerd aan de marktwerking van vraag en aanbod. De prijzen zijn dus onderhevig aan continue veranderingen en afhankelijk van de momenteel geldende marktwaarde.

Hoe kan ik betalen ?

Bij Voetbaltix.NL kunt u betalen met IDEAL, Visa & Mastercard.

Heeft u desondanks problemen met uw betaling, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice van Voetbaltix.NL

Kan ik mijn order annuleren ?

Helaas is het niet mogelijk een order te annuleren. Bestel alleen tickets als u er zeker van bent dat u de wedstrijd kunt bijwonen. Wees er ook zeker van dat u uw tickets bestelt voor de juiste wedstrijd.

Heeft u de verkeerde tickets ontvangen?

Wanneer u denkt verkeerde tickets te hebben ontvangen vergelijk deze dan eerst met de gegevens van uw bestelling. Wanneer u van mening bent nog steeds de verkeerde tickets in handen te hebben, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Overige vragen

Mocht u uit bovenstaande vragen geen concreet antwoord kunnen vinden, twijfel dan niet om contact op te nemen via onze contact pagina.

WORDEN ER BIJKOMDENDE KOSTEN BEREKEND?

Nee wij hanteren geen service of boekingskosten!
Tevens betaald u nooit voor verzendkosten bij voetbaltix. Wij hebben verschillende verzendmethodes, dit kan zijn via de email (e-tickets), via aangetekende post, persoonlijke overhandiging.